سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در این چند روز اخیر کشفیاتی در زمینه رانندگی داشتم که گفتم بد نیست شما هم بدونین!
1. وقتی ماشین جلویی راهنمای سمت راستشو می زنه ، یعنی می خواد بپیچه سمت چپ!...حالا اینکه طرف دست چپ و راستشو نمی شناسه، مشکل شماست!
2
. از مزایای آینه بغل ماشین (سمت راننده) اینه که وقتی می بینین ماشین جلویی با 40تا سرعت و در نهایت خونسردی در لاین سبقت در حال حرکته و هرچی خودتونو می کُشین که : "خوب برو اونور دیگه!" ، نمی ره ، و چون دارین می رسین به چهارراهی که چراغش قرمز شد ، از سبقت گرفتن منصرف می شین،..می تونین از همون آینه بغل مذکور علت کارشو بفهمین!...و علت چیزی نیست جز اینکه طرف در حال گشت و گذار اندر سوراخه دماغش بوده!!! (گلاب به روتون!)……علت قابل پذیرش است!!
3
. می تونید وقتی فقط 10 دقیقه به شروع کلاس مونده و در ترافیک شدید گیر کردین و حوصله تون سر رفته  ، با یک حرکت نظم ردیف ها رو به هم بزنین و بین اونها حرکت کنین .
4. ضبط ماشین خرابه..WALKMAN گوشی روشنه...
من می خونم از تو..تو می خونی از من..چی می شه دلامون بخونه با هم...

همین!
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
پ.ن 1: خیلی مشخصه زورکی نوشتم، نه؟!...خوب اگه شما هم مثل من...چه عرض کنم؟!!
پ.ن 2: ممنونم بخاطر پاسخ گوییتون به سوال قبلی..و اما معنای هر رنگ:
سفید: آرام و متین :are، آبی : شیطان و پرانرژی:akhey ، سیاه : شکاک :khob?، قرمز : خلاف ! (قابل توجه اونایی که گفتن من قرمزمصورتی : دوست داشتنی ، سبز : بانمک :nini1، ارغوانی : خوشگل ، قهوه ای : باحال ، نارنجی : دیوانه:ghat ، خاکستری : زودرنج:(.

پ.ن 3: چون حسش نیست که دم عیدی مورد پیگرد قانونی قرار بگیرم () خودم با زبون خوش می گم که برداشت این سوال از وبلاگ ندای عزیزم ( وعشق صدای فاصله هاست... ) می بوده باشد!
پ.ن 4: سال 86 مثل برق گذشت..اصلآ باورم نمی شه که بازم رسیدیم به اسفند..اینقدر یهویی آخه؟
یادتونه پارسال همین روزا از این گفتم که 8 اسفند تولد تا....شقایقه؟

...مطمئنآ این سالی که گذشت سال خوبی برات بود...سالی که بالاخره شیرینی فوق الذکر داده شد...و الآن که بانوی مهتاب توی این پست قشنگ گفته که چقدر ماه اسفندُ دوست داره...به بهانه تولد تو ، برای هردوتون آرزوی خوشبختی می کنم.

 

 

با بهترین آرزوها....تولدت مبارک.

پ.ن 5:  ؟
پ.ن 6: .

فعلآ
خوشتون باشه...
:babay

 


نوشته شده در شنبه 86/12/4ساعت 3:3 صبح توسط زهره نظرات ( ) |


Design By : Pichak