* نطق پیش از دستور:
- تعریف کار غیرعادی از دیدگاه این یادداشت: همانا کاری که انجامش واجب نبوده و در بعضی مواقع حرام ، گاهی مستحب و یا مکروه و مباح باشد!!

خلاصه که چند وقتی بود زده بود به سرم که یه کار غیر عادی طبق تعریف فوق انجام بدم...
اولش گفتم خوبه یه آکواریوم ماهی بخرم ، اطرافیان گفتند وای و بیکاری و عوض کردن آبش سخته و نگهداریش سخته و.... / این بود که منصرف شدم!
بعدش گفتم خوبه یه مرغ مینا بخرم...در این مورد هم مامانم اینا (!) گفتن خودت کم شلوغ میکنی که میخوای یه موجود دیگه رو هم بیاری اینجا؟!../منم حرف گوش کن!! گفتم خب نمی خرم!!
یا مثلآ تصمیم گرفتم 700-800 تومن بدم و ARC s بخرم ، باز عقل و جهلم در جدال افتاد که زیاده این همه پول بالای گوشی دادن!! / لذا اینم منتفی شد!!
یا حتی گفتم یه روزه تنهایی برم مشهد و برگردم که اینم از جانب خانواده محترم وتو شد.....

خلاصهههههههههههههههههه
نهایت کاری که به ذهنمون رسید این بود که خوبه برم و دماغ جان رو که چندی پیش (12سال) توسط توپ بسکتبال ، در حین فوتبال ، در زمین هندبال ، و با پاهای داداش کوچیکه از مسیر راست منحرف شده بود ، به صراط مستقیم هدایتش کنیم!!!
( ذکر توضیح ضروری: در آن بازی داداش کوچیکه گفت اگه مردی این توپ رو بگیر و شووووووووووووووووووت..منم دیدم مسئله حییثتی شد با جان و دل و دماغ از دروازه دفاع نمودم!)
علیرغم فحش و بد و بیراه های همگان مبنی بر اینکه مگه عقلت کمه و مگه دماغت چشه و خر نشو و از این حرفا ، فردا پیش از ظهر در جهت هدایت دماغ مذکور اقدام قاطعانه خواهیم کرد ، باشد که رستگار شویم!!

بمحضی که بتونم میام و میتعریفم که چه ها گذشت...اگرم دیدین از یه هفته و اینا گذشت و خبری نشد ، میتونین پیگیر مراسم های شب هفته و هفته و چهلم و اینا در وبلاگ بهار باشید :دی

فردا از ساعت 11 به بعد دعاها و انرژی های مثبت خود را به سمتمان روانه کنید ، چون همچین بفهمی نفهمی دارم یه کم می ترسم :-"

فعلآ همین
خوشتون باشه
و احتیاطآ حلال بفرمایین
تا بعد

 


نوشته شده در یکشنبه 90/11/16ساعت 12:0 صبح توسط زهره نظرات ( ) |


Design By : Pichak